مراحل تهیه برنامه مازرونی (پردنگون)
::. پردنگون.::
Welcome to the blog pardangon


نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت16:35---21 آبان 1391
با سلام وخسته نباشید به تمامی عوامل برنامه بسیار خوب وجذاب مازرونی من مادرم اهل پل سفید یا سواد کوه است وچون مادر بزرگم هم فارسی نمی تواند حرف بزنند من هم مازندرانی بلد هستم به خاطر همین هر هفته شنبه و چهارشنبه ها برنامه شما را نگاه می کنیم ولی ما ساکن کرج هستیم اگر می شود از محله پل سفید هم گزارشی پخش کنید .
با تشکر
خدانگهدار.
موفق وسر بلندباشید


حبیب رذایی ساری
ساعت21:32---25 مهر 1391
علیرضا جان سلام لذت بردم از این همه مطالب وعکسهای قشنگت دلم واسه پردنگون تنگ شده.

ضمنا من نمیدونم کدوم علیرضایی


محمود ردایی
ساعت16:05---4 مهر 1391
درود برتو و هرچی پردنگینی.
جووووووون مرد گل بکاشتی
من نمه تو که هسی ولی دمت گرم .
عکس قدیمی ره بشیمه منه برمه بیته.
ایم دارنی بل


يك ميم
ساعت19:06---19 شهريور 1391
سلام عليرضا
امروز به صورت خيلي اتفاقي وبلاگتو ديدم.
نمي دونم چي بگم ولي خوشحالم كه روستات برات مهمه و براي شناسوندنش و گزارش اتفاقات خوبي كه توش مي افته دست به كار شدي. امروز كه اين وبلاگ رو خوندم احساس كردم بايد بهت بگم كه كارت خوبه. ادامه بده. اما كاش بيشتر از روستا بنويسي تا چيزاي متفرقه كه تو هر سايت و وبلاگي ميشه پيداش كرد.
در مورد عكسي كه تحت عنوان بزرگان كلارستاق گذاشتي واقعا لذت بردم. البته همينطور از عكساي ديگه. ولي عكساي برنامه مازروني رو واقعا نمي تونم تشخيص بدم كه از كجاهاي روستا گرفته شده.
هنوز وقت نكردم تمام آرشيو رو بخونم اما پيشنهاد مي كنم از خونه هاي قديمي روستا هم (البته اگه چيزي باقي مونده باشه) چند تا عكس بگيري.
خواهش مي كنم يه عكس هم از جاده سلامت بگير و بذار تا من بدونم اين جاده چه جور جاييه كه مامانم خيلي ازش تعريف مي كنه.
الان نمي دونم پردنگون اصلا مدرسه داره يا مدرسه هاش تعطيل شده اونا هم مي تونه سوژه هاي خوبي براي عكاسي باشه و خاطره بازي خوبي براي ما(من ابتدايي رو تو پردنگون خوندم).
پردنگون هنوز چشمه زير مسجدش آب داره يا اونم خشك شده. نمي گم ازش عكس بنداز ولي ....
كلي با خاطراتم تو پردنگون با خوندن وبلاگت حال كردم.
دوست دارم قوي تر كار كني .....
موفق باشي پسر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علیرضا ردایی